Kas ir performances mārketings digitālajā pasaulē

Kas ir veiktspējas mārketings un kāpēc ikvienam vajadzētu izpētīt to? Kaut arī noteikti ne visiem, lielākā daļa uzņēmumu ir vairāk jāapzinās šī pieeja digitālo mārketingu. Tas varētu likties dārgi sākumā, bet arī rada izmērāmus un (galvenokārt) labākus rezultātus ilgtermiņā.

Nosakot skaidrus mērķus, lai jūs varētu izmērīt faktisko sniegumu

Tas ir stūrakmens darbības mārketings, nevis klasiskā modeļa, kas cenšas sasniegt mērķus, piemēram, REACH, iespaidi un laiku, kas pavadīts reklāmas saturu. 20 gadus atpakaļ dodas uz Media Agency nozīmēja jums, kur iegūt sasniedzamību un seansiem. Mūsdienās, lai gan dažos gadījumos lietas, piemēram, REACH un seansiem plašsaziņas līdzekļos ir ļoti svarīgi, veiktspējas mārketinga pieeja ir vērsta uz tikai viena lieta-Reklāmguvumi (tie var būt pārdošanas, pierakstīšanās, svina forma komplekti uc)

Skaidrs mērķis-darbība, ko lietotājs, kas ir biznesa vērtība, ko var izmērīt naudu. Jums ir jābūt vismaz vienam-nav svarīgi, vai jūs sniegumu tirdzniecības vai nav.

Visaptveroša Analytics iestatīšana mārketinga vajadzībām

Skaidrus mērķus nevar izmērīt, neveicot labāku Analytics iestatīšanu. Lielākā daļa uzņēmumu ir Google Analytics par to mājas lapas, bet tas nav pietiekami. Veiktspējas mārketinga speciālisti “māca” Google Analytics, lai izmērītu mērķa izpildes, “skatīt” pirkumus vietnē un pat ierakstīt katras šādas darbības vērtību.

Un pēc tam nāk Facebook pixel uzstādīšana, Google AdWords auditorijas Set-up, Yandex Metrica mājas lapas Heatmaps, LinkedIn Insight tag un citas lietas, kas varētu būt vērtīgs katrā atsevišķā gadījumā. Visi šie tiek izmantoti veiktspējas mārketingu, lai uzlabotu kampaņu efektivitāti katrā kanālā un salīdzināt tos viens pret otru.

Mums tiešām ir patiešām jauks raksts par Analytics veidā anketā.

Reāllaika kampaņu optimizācija pret KPI un CPAs, lai palielinātu veiktspēju

Tas ir liels vienu-kāpēc Performance pieeja ir dārgāka nekā tikai liekot reklāmu Facebook divas nedēļas.

Tradicionālā pieeja mediju iepirkšanai nozīmē to, ka tiek izvēlēti reklāmas plankumi, tiek safasēti radošie materiāli noteiktā laikā un pēc kampaņas beigām tiek novērtēti kampaņas rezultāti.

Veiktspējas pieeja nozīmē, ka kampaņa ir optimizēta visā kampaņā, sākot no vienas dienas. Piemēram, mācīšanās, ka viens radošs strādā daudz sliktāk, nekā vēl vienu pēc tam, kad kampaņa var būt insightful un noderīgu. Bet jūs zināt, kas ir vairāk noderīgs? Veicot darbību, pamatojoties uz šo informāciju divu nedēļu kampaņas 2. dienā.

Viena lieta ir reklāmas, bet vēl viens piemērs-kampaņa ir 50-50 sadalīts starp Facebook reklāmām un Google reklāmām, bet, kā tas reizēm notiek, tas var izrādīties katru iztērēti Facebook $ ir uz pusi efektīvāka nekā Google reklāmām. Vai tu gribi zināt šo un veikt pasākumus, pirms desmitiem tūkstošu $ tiek tērēti Facebook? Ar veiktspējas pieeju budžeti tiek pārvietoti visu laiku, lai sasniegtu labākus rezultātus.

Tāpēc veiktspējas mārketinga maksa ir augstāka — veiktspējas kampaņu plānošanai un izpildei ir nepieciešams daudz vairāk darba nekā klasiskajam multivides iepirkšanas procesam. Mēs automatizēt daudz ko mēs darām, bet ne viss var automatizēt.

Labas ziņas-parasti (90 gadījumu) ietaupījums neefektīvas reklāmas vairāk nekā veido darbības tirdzniecības maksas, kas ir augstākas, salīdzinot ar veco pieeju.

Performance Marketing (kā norāda nosaukums) ir mārketings, kas balstās un izpilda ļoti uz sniegumu un reālās pasaules rezultātiem & ietekmi.

Paldies par lasīšanu! Mēs novērtējam daļu, ja jūs uzskatīja, ka šis noderīgs. Cenšoties iegūt vārdu par mums, jūs zināt.