Sociālo mediju štelles, kuras jums nav nepieciešamas, bet aģentūras tik un tā mēģinās pārdot

Kad mēs noteikti, lai strādātu par sevi, mēs, ka tāpēc, ka pāris iemeslu dēļ, un viens no tiem-brīvība darīt visu, ko mēs redzam kā pareizās lietas sev, mūsu klientiem un sabiedrībai. Laiku uz laiku mēs esam cīnījās, lai pakete mūsu piedāvājumu, jo tas ir arvien mainās un attīstās. Piemēram, lai gan mums bija izņemta sociālo mediju no mūsu piķa klājiem pilnībā-tikai tāpēc, ka mēs redzējām, ka mēs varam pievienot daudz vairāk vērtību citur nekā ikmēneša satura plāniem.

Tātad, šeit iet mūsu kandidātu saraksts:

Sociālo mediju kalendārs

Kad es sāku savu karjeru digitālā mārketinga jomā, pildot savus pirmos pienākumus, ja tieši šie — izveidot sociālos medijus pēc kalendāriem, iegūt tos apstiprināt, publicēt un uzraudzīt/atbildēt uz iesaistīšanos sociālajos medijos lielākajiem zīmoliem Latvijā. Tagad es kinda neticu vairs ka radot 15-20 Facebook amati mēnesī piebilst jebkuru vērtību. Jo īpaši tirgū, kas ir tikpat mazs kā mūsējais (Latvija, Lietuva, Igaunija).

Mums ir palaist testus ar mūsu sniegumu klientiem-pēc 5-6 mēnešu darbu, kas ietver līdz pieciem amatiem mēnesī mums ir pārgājuši uz pilnīgi izplaucis ikmēneša kalendārs ar 15-20 posts. Ietekme uz biznesa rezultātiem-0. Tas nav cik amatu jūs (vai jūsu aģentūra) ražot-tas, cik daudzi cilvēki redz viņiem un cik pārliecinoši tie ir.

Kā to pārbaudīt? Pārtrauciet satura izveidi vienam mēnesim un pārslēdziet visu budžetu no post izveidošanas uz vienu (Padariet to par labu) pēc reklāmas. laipni lūgti.

Sociālo mediju audits

Vidējais sociālo mediju audits: “jums vajadzētu izveidot vairāk video, arī dažas jaunas tēmas ir jāievieš jūsu uzņēmuma Facebook lapā. Lai palielinātu iesaistīšanās jums vajadzētu izveidot mazliet vairāk iesaistoties saturu, varbūt pat palaist Giveaway contest laiku uz laiku. ”

Man ir veikuši pāris sociālo mediju revīziju. Tas bija, bet atpakaļ, bet man joprojām ir netīrs sajūta. Tas parasti ķekars bullshit, pamatojoties uz to, ko Social Media “revidents” domā, ir vidējā pieeja ikvienam vajadzētu darīt Facebook.

Ko jums vajadzētu darīt? Ja jūs vēlaties sasniegt vairāk cilvēku-izmantot apmaksāto reklāmu (tas ir Facebook mūsdienās). Ja jūs vēlaties pārdot vairāk-runāt par savu produktu un kāpēc viņi labāk nekā jūsu konkurenta. Pietura izmantojot GIF un cenšas būt smieklīgi.

Sociālo mediju metrika, kas nav svarīgi

Pirms apmēram pieciem gadiem mēs bijām daļa no jauna zīmola palaišanas Latvijā (tiešsaistes mazumtirgotājs). Mums bija uzdots kampaņas adaptācija no citas valsts, tulkojumi un vietējās vadības kampaņu.

Izdevumi bija (aptuveni):

  • Facebook app-€4000
  • Mediju budžets – €2000
  • Balvas-€2000
  • + mūsu maksas

Rezultāts Facebook-5000 patīk par lapu (no nulles)

Biznesa rezultāts no kampaņas un lapas ziņas publicēti vēlāk-10 pasūtījumi ar vidējo pasūtījuma vērtību €70. Jā, €800 tirdzniecībā par katru pirkumu, kas bija aptuveni €70.

Kas jums būtu pasākums pēc tam? Ja jūs jebkuru mārketinga aktivitātēm un neredzu nekādas izmaiņas uzņēmējdarbības ieņēmumiem (vai vismaz jaunu klientu izmeklēšanu, uc), tas nav svarīgi, ja ir patīk, akcijas, retweets vai komentārus. Tas ir ļoti skarbu piemēru, bet nekad koncentrēties uz sociālo mediju metriku, piemēram, patīk, iesaistīšanās uc Apskatiet savus ieņēmumus.

Vai sociālo mediju atkritumi laika pēc tam?

nē. Just netērētu laiku sīkumi, kas nav jēgas un meklēt to, kas darbojas. Saturs ir svarīgs, taču satura veidošana satura labad parasti ir resursu izšķērdēšana (laika & nauda).

“Kas būs pārdot?” ir daudz grūtāk jautājumu par “ko iegūs patīk?”, bet tur nav tā ap to.