Trīs lietas, kurās esam spēcīgi. Vēl neesam izdomājuši, kā pievienot “Nākotne”.
Digitālā stratēģija
Digitālā stratēģija ir taktikas plāns, lai sasniegtu uzstādītos mērķus ar digitāliem rīkiem. Tieši to mēs arī piegādājam. Ar izmērāmiem rezultātiem, uz kuru pamata rīkoties tālāk.
Kampaņu menedžments
Aktīvā mediju pirkšana ir jaunais melnais. Mediju plāni ir svarīgi, bet vēl svarīgāk ir analītika un rezultātu izsekošana no pirmās dienas, lai jebkuru kampaņu var sākt optimizēt uzreiz, negaidot nākamo.
Konsultācijas
Ar klientiem uzkrātā pieredze jau kopš 2011. gada mums ļauj savas zināšanas nodot gan mūsu ilgtermiņa klientiem, gan citiem. Mēs arī pasniedzam lekcijas un vadām seminārus.
Komanda
Mēs neesam daudzi, bet mēs esam ātri, fleksibli un spējīgi. Mēs mācāmies, augam un izplešamies.
Ivars Auce
GFD vadītājs. Pēc fizikas studijām un pavāru skolas pabeigšanas nolēma pievērsties komunikācijas zinātnei. Pa vidu starp maģistru un doktora grādu komunikācijas zinātnēs.
Māris Antons
Digitālais stratēģis. Analītisks domātājs ar radošām ambīcijām. Pieredzējis performances mārketingā, pasniedz lekcijas, raksta vecākajā blogā par digitālo mārketingu Latvijā, ar labām atzīmēm ir pabeidzis LADC radošās reklāmas skolu.
Tu?
Mēs augam. Ja Tev interesē digitālā mārketinga pasaule un Tu domā, ka varētu gribēt pievienoties mūsu kolektīvam, uzraksti uz makingfriends@groundfloor.lv un pievieno linku uz savu Linkedin profilu. Tev noteikti tāds ir.
Mūsu klienti un partneri
Kompānijas ar kurām strādājam šobrīd un/vai esam strādājuši pagātnē. Jebkurā gadījumā – ja vēlies noskaidrot ko vairāk par mūsu pieredzi, droši uzraksti uz experience@groundfloor.lv.