Mājaslapas analītika un apmeklētāju piefiksēšana – sāc tagad

Lielākā daļa uzņēmumu, kas apgalvo, ka mēra aktivitātes savā mājaslapā, parasti ir vienkārši pievienojuši standarta Google Analytics kodu. Atvainojiet par sliktām ziņām, bet tas nav pietiekami. Tikai pāris iemesli, kāpēc. Tikai bez stresa – ja jūs esat kā lielākā daļa uzņēmumu, šo ir vienkārši salabot, lai īstajā brīdī jūs būtu jau labi sagatavojušies.

Tātad mums ir Google Analytics. Kas vēl mums ir pieejams?

Divas svarīgākās reklāmas platformas internetā šodien ir tās, kuras pārvalda Google un Facebook. Tātad, nākamā acīmredzamā izvēle mājaslapas analītikas noformēšanai ir Facebook pixel. Facebook pixel neveic tādas analītikas funkcijas kā, piemēram, Google, bet piefiksē lietotājus jūsu mājas lapā – piemēram, ja Džons no Šanhajas apmeklēs jūsu mājas lapu, Facebook to saglabās savos serveros. Facebook nepateiks, ka tas bija Džons, kas apmeklēja jūsu mājas lapu, bet, ja jūs vēlēsieties mērķēt reklāmas cilvēkiem, kas līdzīgi Džonam (kas arī ir apmeklējuši jūsu mājas lapu), jūs varēsiet to izdarīt – pateicoties Facebook pixel, ka klusiņām ir piefiksējis visus jūsu mājas lapas apmeklētājus.

After Google Analytics and Facebook will be set up, I could say that this is it – you have covered basics. Šie divi reklāmas tīkli pārvalda 2/3 visa online reklāmas tirgus, tā kā lielākajā gadījumā ar Google un Facebook arī pietiek.

Daudziem mūsu klientiem mēs parasti mājaslapā pievienojam arī Yandex Metrica kas ļauj redzēt apmeklētāju sesijas ierakstus, mājaslapas “karstuma kartes”un citas interesantas lietas pilnīgi bez maksas un viegli saprotamos formātos.

Gadījumā, ja jūs plānojat izmantot citas platformas, piemēram, LinkedIn, Twitter u.c., pievērsiet uzmanību to reklāmas sadaļu risinājumiem, kas ir līdzīgi Facebook pikselim. Piemēram, LinkedIn ir “Insights Tag”, kas ļauj veidot retārgetinga kampaņas jūsu mājaslapas (vai konkrētu tās sadaļu) apmeklētājiem. Daudz kas ir atkarīgs no tā, kur jūs atrodaties (Krievijā, piemēram, meklēšanas un sociālā tīklu aina ir atšķirīga no tā kā lietotāji uzvedas, teiksim, ASV), kas ir jūsu mērķauditorija (jaunāki cilvēki ir Snapchat, vecāka gadagājuma cilvēki LinkedIn) un kāds ir jūsu produkts (dažādas platformas atbilst dažādiem produktiem/pakalpojumiem). Vēl kas – katrā platforma ir mazliet atšķirīgi rīki, lai sasniegtu dažādus mārketinga mērķus.

Kāpēc ir svarīgi to darīt laicīgi

Jūs, iespējams, nevēlas to darīt, jo tas prasa laiku, daži veltījums vai budžeta, ja jums nav uzticības sevi pietiekami (lai jūs noma aģentūra kā mūsējais to darīt). Esmu dzirdējis to visu-“mēs esam pārāk mazi”, “mēs plānojam sākt reklāma X mēneši-mēs galā ar šīm lietām, tad” vai “šķiet sarežģīta, mēs tikai turpināt palielināt mūsu Page Posts”.

Lielākā daļa no labākajām kampaņām ir balstītas uz paša uzņēmuma datiem. Piemēram, viena no labākajām veiktspējas kampaņām ir kampaņu pārvirzīšanai uz citu vietu (reklāmas tiek rādītas tikai jūsu tīmekļa vietnes apmeklētājiem). Tas nozīmē, ka, ja jūs “sākt darīt apmeklētāju izsekošana” tikai tad, kad pirmās kampaņas tiek uzsākta, jūs sākat savu braucienu akli, nevis sākt pirmās kampaņas jau labi informēti un vērstas vērtīgāko perspektīvas.

Mūsu pieredze izmaksas, kas saistītas ar ierobežotu piekļuvi informācijai ievērojami atsver to, kā izveidot izsekošanu. Pat ja jums nedaudz apmeklētāju uz jūsu vietni, pēc 3-6 mēnešiem, jums ir likumīgs saraksts noved. Un parasti šāda datubāze ir pat labāk nekā vienu jūs varat savākt laikā kampaņa, jo laikā kampaņa jums lietotājiem jūs mērķis, bet tās bioloģiskās apmeklētāji var būt daudz labāks pamats turpmākai paplašināšanai, jo, labi, viņi ir atraduši jūs par to pašu, kas nozīmē, ka viņi ir veikuši pirmo soli par to pašu, bez push reklāmas.

Ko jums vajadzētu mērīt

Tikai pievienojot Facebook pixel un/vai Google Analytics kodu, lai jūsu mājas lapā sniedz jums tikai visvairāk pamatdatus. Don ‘ t get me wrong-ka dati joprojām ir ļoti vērtīgs, un jums vajadzētu darīt vismaz šo pamata uzstādīšanu, pat ja jūs nesaņemat viss. Dažreiz ar jauniem klientiem mums ir jāsāk no nulles, un kas var būt grūts (un dārgi).

Ja jūs pārdodat kaut ko-lūdzu, konsultējieties ar savu mājas lapas izstrādātājiem un push tos īstenot FB & Google kodiem, lai šīs platformas saņemt detalizētus datus par pirkumiem. Tas sniegs jums informāciju par to, kur katrs pirkums/darījums ir no (ierīce, atrašanās vieta, referrer, uc). Tāpat jūs varēsiet pievērsties cilvēkiem, kuri visvairāk ir līdzīgi jūsu klientiem.

Ja jums ir saziņas veidlapa vai jebkura cita veida darbība, kas ir jūsu mērķis — Izsekojiet veidlapas iesniegšanas notikumus (katrs lietotājs, kas iesniedz veidlapu).

Ar Google Analytics jums ir jāiestata šie notikumi un jādefinē mērķauditorijas no sākuma — jūs nevarēsit izmantot vēsturiskos datus, lai reklāmas nolūkos izveidotu pielāgotas mērķauditorijas. Ar Facebook tas ir mazliet vienkāršāk-jūs varēsiet segmentēt apmeklētājus ar unikāliem URL (piemēram, “pateicības” lapas apmeklētājiem, ka tikai maksājot klientiem redzēs) no pikseļu vēsturi.

Likums!

Tas tiešām ir svarīgi, un ietaupīs jums daudz naudas un minējumus nosaka līniju. Nevilcinieties sazināties ar mums , ja jums ir kādi jautājumi. Izmantojiet arī Google tagu pārvaldnieku. Tas ietaupīs tonnu laika.