Trīs līmeņu mērķi digitālajā mārketingā – kā izvēlēties jūsējo

Pirms mēs iedziļināties digitālo stratēģiju un balstīties uz mūsu iepriekšējo post, kas bija apskatīt nozīme Analytics, ir ļoti svarīgi definēt un noteikt mērķus. Goal Setting ir svarīgākais aspekts digitālo stratēģiju, jo bez tiem jūs nevarat novērtēt kaut ko citu. Labā ziņa ir tā, ka digitālā mārketinga kanāli padarīt mērķis, kurā daudz vieglāk nekā tradicionālo (offline) tirdzniecību). Offtopic-Online Marketing ir tradicionāla mūsdienās, nav izvairījās no tā.

Kāpēc mērķi ir svarīgi?

Pēc jebkuras mārketinga kampaņas varat apkopot dažādu veidu datus, kas ietver, bet neaprobežojas ar sasniedzto cilvēku skaitu, reklāmu seansu biežumu ar to pašu lietotāju, vietnes apmeklējumiem un citiem lietotājiem. Bet viens, ka dwarfs visi citi ir bottom line-cik daudz jums ir iztērēti un cik daudz jums ir veikts. Tas ir viss.

Pēc tam, kad zināt, vai jūsu ROI (peļņa no ieguldījumiem) kampaņa/reklāma/aktivitāte ir pozitīva vai negatīva, visi citi dati iegūst zināmu perspektīvu. Gadījumā, ja negatīva ROI jūs izmantojat visus citus datus, lai noskaidrotu, kas nogāja greizi, bet gadījumā, ja ROI ir pozitīva, jūs varat uzzināt, kuri aspekti kampaņa bija tie, ko vērts atkārtot, kas nākotnē.

Mērķi ir jāmēra-pretējā gadījumā jūs varētu arī netērētu laiku, nosakot vai nosakot tos.

Labākais mērķis – iegāde

Tas ir vienkāršākais un visvienkāršākā pieeja Goal iestatījumu. Ja produktu/pakalpojumu var iegādāties tiešsaistē, tas ir must. Pat bez izsekošanas jūs zināsiet, cik daudz naudas jums ir veikuši no investīcijām mārketingā, bet, pievienojot izsekošanu, varēsit uzzināt, kuri kanāli, kuras reklāmas, kuru klientu segmenti ir vislabākie (vai sliktākie).

Visvairāk nepietiekami mērķis-Reklāmguvumi (kas nav pirkumi)

Šī ir nākamā labākā lieta. Daži uzņēmumi vienkārši nevar pārdot lietas vai pakalpojumus tiešsaistē. Vai varbūt tas ir kultūras jūsu nozarē.

Pirms klienti apņemas maksāt, viņi iet cauri procesam, ka tiešsaistes mārketinga speciālisti zvans “piltuve”. Piltuves sākumā ir cilvēki, kas neko nezina par jūsu biznesu, bet beigās ir tie, kas jau ir veikuši pirkumu.

Lūk izlases salīdzinājums kā pārdošana notiek tiešsaistē un bezsaistē:

reklāmguvumu pirkumu piltuve

Kā jūs varat redzēt, lielākā daļa pārdošanas notikt laikā viegli definējama veidā-katram klientam pirms pārdošanas tiešsaistes veikalā ir pievienots produkts grozam un izpildījis savu informāciju. Gadījumā, ja produkti, kas tiek pārdoti bezsaistē, tur ir vēl daži procesi, kas notiek tiešsaistē-piemēram (kā šajā gadījumā) lietotājiem izpildīt formu.

Un tur ir jūsu mērķis-Contact Form iesniegšanu. Klients Rep nevar sasniegt (un pārdošana nevar notikt), ja lietotājs nav iesniegt šo veidlapu. Citos gadījumos šos mērķus var PDF downloads, subscribtions uz mailing list uc

Protams, Contact Form iesniegšana negarantē pārdošanu, bet tas var palīdzēt jums novērtēt ROI anyway. Kā? Easy-jūs varat viegli aprēķināt, cik daudz izpildīti kontaktu formu jums ir nepieciešams veikt vienu pārdošanu-tas būs jūsu konversijas likmi. Piemēram, ja jūs pavadīt €10 mārketinga katru kontaktu formu piepildīta un jūs zināt, ka ~ katrs trešais pretendents veic pirkumu vai paraksta līgumu, jūs zināt, ka jums klients no katriem trim veidlapām un kas prasa €30 ieguldījumu tirdzniecībā.

Neskaidri mērķi-REACH, noklikšķiniet uz, piemēram,

Tas ir vissmagāk daļa no mūsu biznesa. Mums tiešām nepatīk, ja mēs nevaram pasākums vismaz kaut ko. Kas padara to grūtāk ir tas, ka mēs zinām, ka patīk reti korelē ar reālu pirkumiem vai citiem reklāmguvumiem.

Ja jūs nevarat izmērīt kaut ko un iet REACH, jums ir ļoti jāapzinās, kas jūs mērķauditorija šo reklāmu un to, kā novērtēt Creative. Mēs parasti cenšamies A/B testa lietas radošiem materiāliem.

Ar šiem mērķiem ROI būs maksa par 1000 cilvēki sasniedza, maksa par klikšķi vai maksa par iesaisti. Dažreiz šīs lietas strādā ļoti labi, un dažreiz tie nav-pamatojoties uz mūsu pieredzi ar klientiem, kuri spēj noteikt konkrētus mērķus.

 

Ceru, ka tas palīdzēja kāds, kas tur.