Klientiem no mums šķirties ir viegli un patīkami – kā un kāpēc

Lai cik neloģiski tas izklausītos, tieši tā arī ir. Gan uzsākot sadarbību, gan sadarbības gaitā, mēs darām visu, lai tad, ja viņi izvēlētos digitālā mārketinga ceļu ar mums neturpināt, viņiem to izdarīt būtu viegli un nesāpīgi.

Protams, ka mēs neesam klientu zaudēšanas biznesā un cenšamies no tā izvairīties, bet ikdienā ļoti labi redzam, cik dārgs un sarežģīts klientam var būt aģentūras maiņas process.

Kāpēc

Aptuveni puse no mūsu klientiem ir strādājuši ar kādu citu pirms mums (citiem mēs esam savu pirmo partneri digitālajā mārketingā), un tā mūsu sadarbība sākas ar visu piekļuvi digitālajām īpašībām līdz mums no savas iepriekšējās aģentūras, projektu vadītājiem utt.

Dažos gadījumos iepriekšējais mārketinga partneris ir radījis klienta digitālos aktīvus tādā veidā, ka nav iespējams tos nosūtīt nevienam citam un tas nozīmē, ka, lai gan mēs varētu piekļūt šiem aktīviem un pat tos izmantot, vienmēr būs šī aģentūra, kas arī varēs piekļūt šiem datiem, un tas ir slikti vairāku iemeslu dēļ :

  • Mēs negribam, lai mūsu konkurenti redzētu, kā mēs esam uzstādījuši, optimizējam un lietojam digitālos līdzekļus — mēs esam ieguldījuši mūsu zināšanās, rīkos un zinātību un negribam sniegt šo informāciju bez maksas
  • Klienta biznesa dati būs pieejami ar šo aģentūru uz visiem laikiem-pat tad, ja viņi sāks strādāt ar tiešu konkurentu (ex) klients
  • Gadu gaitā mazie uzdevumi būs jāveic šajā ex aģentūra-izmaiņas profili, lietotāju atļaujas izmaiņas, uc

Mērķis tas viss ir pārliecināties, ka mums nav izvirzīti kāds šajā stāvoklī, ko var salīdzināt ar to, ka narkomāns. Mēs vienmēr žēl klientiem, kuri ir nolikt nevajadzīgas investīcijas vai zaudēt daļu no biznesa tikai strādāt ar mums (atstāt savu iepriekšējo aģentūra), tāpēc mēs cenšamies pārliecināties, ka mēs neatstāj pašu pēcgaršu, ja tās nolemj atstāt mums. Mēs redzam, ka civillieta darīt, un mēs praksē to, ko mēs sludinām.

Balstoties uz atvērtam un labi zināmiem peroniem

Tas ir viens, kas nāk ar lielākajām izmaksām-tīmekļa vietnes, kas ir būvēti uz neskaidra, self-made vai neelastīgi CMS (Content Management System). Lieta atzīmēt-izstrādātāji nav pārāk fond iet caur kodu mājas lapu, kas ir uzbūvēti daži viens cits. To var salīdzināt ar kāda cita rokraksta lasīšanu. Jūs kinda parasti var darīt, bet tas vienmēr ir daudz vieglāk lasīt Helvetica.

Teorētiski jūs varat veikt jebkuru mājas lapā no aģentūras, pārejiet uz serveri jums pieder vai īri un atrast kādu, kurš ņems to no turienes. Patiesībā, ja mājas lapā nav Super vienkāršs vai būvēts uz WordPress vai kaut kas līdzīgi populārs, tas apgrūtinājumus.

Pirmkārt, dažas mājas lapas ir veidotas uz tik īpašiem motoriem, ka atrast attīstītājs, kurš zina, kā strādāt pie tā ir gandrīz neiespējami. Tas visbiežāk ir taisnība, ar ļoti vecu mājas lapām. Un pat tad, ja jūs esat laimīgs, lai atrastu šādu attīstītājs, konkurences trūkums var nozīmēt, ka tas būs diezgan dārgi vai kvalitāte var trūkt.

Otrkārt, dažas aģentūras ir izveidojuši savu CMS, ka tās veidot savu klientu website’ s on. Tas ir gadījumā, mēs salīdzinām, liekot klientu par adatu. Jo daudz gadījumos tas nozīmē, ka, lai faktiski turpināt uzņēmējdarbību pēc aiziešanas partneris, kurš būvēts šajā lapā ir atjaunot mājas lapā no nulles.

Visbeidzot, ir arī veida labi zināms, bet ne ļoti elastīgas iespējas-Shopify, Squarespace un citi. Tās var ietaupīt buck kas īstermiņā, bet vienā punktā lielākā daļa uzņēmumu saprast, ka viņi vienkārši nav sagriezti, un ir pārcelties uz kaut ko citu, kas piedāvā lielāku brīvību un elastīgumu.

Mums nav būvēt mājas lapas, bet vienmēr, kad mēs esam daļa no projekta, kur mums ir sniegt ieguldījumu CMS izvēli, mēs iesakām un iet ar WordPress. Šī mājas lapa ir veidota arī uz WordPress, un, lai gan mūsu ir pavisam vienkārša, iespējas ir gandrīz neierobežotas, plus-jūs vienmēr varat atrast attīstītājs, kas varēs palīdzēt ar izmaiņām/atjauninājumiem un mēs varam būt diezgan pārliecināti, ka tas neko nekur vismaz nākamo desmit gadu laikā, lai atbalstītu un viss būs tur.

Protams, WordPress ir tas ir problēmas un problēmas, bet nekas, ka nevar tikt izskatīti, un, salīdzinot ar upsides, tas nekas.

Jaunu un atsevišķu Analytics/mārketinga aktīvu izveide katram klientam

Joprojām ir aģentūras, kas darbojas Facebook reklāmas kampaņas visiem saviem klientiem, izmantojot pašu Facebook reklāmas kontu. Lai gan tas neietekmē kampaņu veiktspēju, tas rada dažas problēmas:

  • Klients nevar iegūt piekļuvi datiem no šīs kampaņas tieši (aģentūra vienkārši nevar sniegt, jo tajā pašā kontā ir dati par visiem saviem klientiem)
  • Klients nevar izmantot šos datus nākamajam partnerim, lai sniegtu vērtīgus ieskatus un salīdzināmus datus.
  • Tā kā katram kontam parasti ir tikai viens Facebook pixel, apkopotie tirdzniecības dati pikseļa laikā tiek zaudēti, mainot aģentūras

Tas pats attiecas uz dažādiem Google Analytics un citu instrumentu Set-up, kas tiek izmantoti, lai savāktu datus. Ja ar katru jaunu klientu nav izveidotas atsevišķas īpašības, tad to var un parasti ir apgrūtinoša, lai pārvietotu datus.

Un nav iespējams pārvietot datus un citu informāciju var izmaksāt diezgan daudz. Mēs redzējām šo pirmo roku.

Tas ir tas, ko mēs darām. Katram klientam ir atsevišķs kontus visās platformās, tāpēc, ja viņiem ir nepieciešams, lai viņi varētu piekļūt, dalīties un pārvietot visus datus jebkur viņi vēlas.

Spēlēt nice

Google moto gadiem bija “nav ļauns”. Mums varētu būt kaut kur starp “Play nice” un “godīgas tirdzniecības”. Doing pareizās lietas, ko klients būtu veids, kā vērsties katru uzdevumu. Pat ja tas nozīmē, ka kāds nav gatavojas veikt šo papildu dolāru. Spēlējot taisnīgu atmaksājas ilgtermiņā.