Mājaslapas analītikas uzdevumu saraksts, lai analītika būtu lietderīga & noderīga

Ir tik daudz iespējas un iespējas, kad runa ir par internetresursa analytics-tas var būt diezgan nomākta, lai izlemtu, kādi pakalpojumi jums vajadzētu iekļaut jūsu Analytics/uzskaites Set-up un kas būtu overkill.

Vairāk nekā gadu darba mēs esam strādājuši ar klientiem ļoti dažādās nozarēs un ar ļoti kontrastējošas mērķiem un vajadzībām. Ar visiem, ka mēs esam izveidojuši sarakstu ar instrumentiem, kas mums ir mūsu sākotnējā Set-up klientiem. Protams, ne katrs klients ir nepieciešams visu, bet mēs ejam cauri šīm iespējām katrā gadījumā, un parasti ietver lielāko daļu no tiem, ja ne visi.

Labākais no visiem-visas šīs lietas ir brīvi Set-up un izmantošanu.

Website analīze Checklist-mūsu versija

Website analīze Checklist

Looks daudz, bet faktiski nav-tikai sākums no augšējā kreisajā stūrī un darba savu ceļu uz leju līniju pa līniju. Vai izvēlēties vienkāršākajiem uzdevumiem vispirms-tikai pievienojot visus kodus mājas lapā-un pēc tam darbu, lai, ka “eksperts” ailē.

Google tag Manager-Foundation jūsu mājas lapas analīze Checklist

Google tagu pārvaldnieks-tīmekļa vietnes analīzes kontrolsaraksts
Mūsu tīmekļa vietnē ir Facebook pixel, Google Analytics, Yandex Metrica un LinkedIn Insights Tags. Tāpat mēs izsekojam apmeklētājus, kuri noklikšķina uz Google Analytics un Facebook e-pasta adresēm.

Tas nav uzskaites rīks, bet palīdz daudz izveidot visu citu stuff šajā sarakstā. Tas, ko tās nosaukums stāsta jums-palīdz pārvaldīt tagus (skripti, kods, uc). Veids, kā tā darbojas, ir diezgan vienkāršs-tas ir trigeriem un tagus. Trigeris ir tas, kas iniciē tagu darbam jebkurā lapā. Piemēram, standarta trigeris ir lapas skatījums — Šis trigeris tiks izmantots jebkuriem kodiem, kas ir jāizpilda katru reizi, kad lietotājs atkārtoti ielādē lapu (Google Analytics, Facebook pixel, LinkedIn Insights Tags, Yandex Metrica un citi).

Trigerus var būt arī daudz precīzāk-sprūda var būt lapas skatījuma ar konkrētu URL vai noklikšķiniet uz vienu konkrētu pogu. Tos var sajaukt kopā. Sprūda, ka tikai ugunsgrēki abonēšanas pogu noklikšķiniet uz e-pasta kastē varētu izmantot Facebook novest notikums gan dziesmu darbības no FB kampaņām un veidot Custom auditoriju par FB ar cilvēkiem, kuri ir parakstījušies uz jūsu biļetenu.

Šis rīks var likties mazliet un-intuitīvs sākumā, bet tas ir ļoti spēcīgs. Labākā daļa-ņemot GTM jūsu mājas lapā būs tas, ka vairumā gadījumu jūs (vai jūsu aģentūra) nebūs vajadzīga nekāda ievade no jūsu izstrādātājiem, lai pievienotu jaunus uzskaites instrumentus vai funkcijas, lai jūsu mājas lapā.

Google Analytics

Google Analytics – tīmekļa vietnes analīzes kontrolsaraksts
Šis viedoklis Google Analytics rāda, kur mūsu apmeklētāji nāk no-sakārtoti pēc tā, cik daudz klikšķu uz e-pasta adresēm katrs avots ir sniegusi

Pasaulē populārākais analītikas rīks. Vairumā gadījumu tas jau ir iestatīts. Google Analytics sniedz jums skaidru un vērtīgu ieskatu no tā, ko avoti jūsu apmeklētāji nāk, uz kuriem mājas lapas tās zemes daļas, ko viņi dara pēc tam, vai ja tie atstāj uzreiz (lielība) un cik daudz laika viņi pavada uz jūsu mājas lapā.

In vairāk uzlabotas pieeja Google Analytics arī pieņemsim jums izveidot mērķus, kurus vēlaties izmērīt-tas būtu jāizmanto, ja iespējams, jo tas ļauj atšķirt tikai tiem lietotājiem, kuri ir darījuši kaut ko esat vēlējies tos darīt. Piemēram, jums ir kontaktu formu, kas sniedz jums jaunu rezultātā-tas ir ļoti svarīgi zināt, kur tieši lietotāji nāca no pirms tie bija jūsu mājas lapā (atšķirībā no visiem pārējiem, kas ir jūsu vietnē).

Un vēl progresīvāka pieeja-e-komercijas datu (darījumi/pirkumi, pirkuma vērtības) Google Analytics. Ja jūs tag saites jūs izmantojat kampaņu pareizi jūs varēsiet noteikt jūsu ROI ir ļoti precīzi katrai kampaņai un pat banner.

Nb! Lai vēlāk izmantotu pielāgotās/definētās mērķauditorijas AdWords kampaņās (un būtu “līdzīgas” mērķauditorijām turpmākai lietošanai), uzstādiet tās nekavējoties — lai gan Facebook ļauj izveidot auditorijas, pamatojoties uz iepriekšējām lapas apmeklējumiem un notikumiem, Google rīki sāk apkopot datus no punkta, kad ir izveidotas auditorijas.

Google Search Console

Google Search Console – tīmekļa vietnes analīzes kontrolsaraksts
Šeit mēs redzam meklēšanas vaicājumus sakārtoti pēc cik klikšķu katrs ir gotten. Mums ir jāstrādā vairāk par saturu, kas ir par sniegumu/digitālo mārketingu.

Kaut arī ļoti maz izmanto mazie & vidējiem uzņēmumiem, tas var būt viens no svarīgākajiem rīkiem, lai optimizētu portāla saturu. Tas ir arī viens no Essentials, ka SEO speciālisti izmanto-jūs varētu teikt, ka tas ir stūrakmens to kuģi.

Tas sniedz informāciju par to, kā un kad jūsu tīmekļa vietne (saites uz to) tiek parādīta Google meklēšanas rezultātos, kādi vaicājumi aktivizē izskatu, cik klikšķu tie ienest, kādi ir VKS, cik daudz seansu ir un kuros amatos.

Facebook pixel

Facebook pixel in Ads Manager-Website analīze Checklist
Tas, kā viens no mūsu klientiem redz kampaņu pārskatu Facebook Ads Manager. Katrai kampaņai ir gan MPK (maksa par klikšķi), gan MPI (maksa par iegādi — šajā gadījumā maksa par pirkumu). Veikls, vai ne?

Ikviens zina, ka Facebook ir mārketinga behemoth, bet lielākā daļa pieturas pie tikai nesaskrāpē virsmu Facebook reklāmas platforma iespējas. Facebook pixel ir sava veida Analytics rīks, bet izveidots ar mērķi izsekot reklāmas centienus un apkopot pielāgotas auditorijas.

Facebook kampaņu novērtēšana — kad ir iestatīts Facebook pixel, lai izmērītu pielāgotus notikumus (izmantojot Google tagu pārvaldnieku), varat skatīt reklāmguvumus tieši Facebook reklāmu pārvaldnieka kampaņas skatījumā. Piemēram, jums ir mērķis, lai iegūtu jaunu rezultātā, izmantojot jūsu mājas lapā un esat izveidojis Facebook kampaņa-tas nebūtu jauki redzēt, kā tieši daudzi cilvēki ir parakstījušies uz demo jūsu produktu pēc iepazīšanās vai uzklikšķinot uz jūsu Facebook reklāmu? Nu, Facebook pixel palīdz darīt tieši to.

Auditoriju veidošana — visizplatītākais kampaņu iestatīšanas veids ir izmantot Facebook iebūvētās mērķauditorijas atlases opcijas un mērķauditorijas atlasi konkrētās vietās, dzimuma, vecuma un pat interesēs. Ja tas ir veids, kā esat izveidojis savas kampaņas līdz šim pielāgotās auditorijas, kuras varat izveidot, izmantojot Facebook pixel, var būtiski uzlabot rezultātus.

Piemēram, vienkārši ņemot Facebook pixel savā mājas lapā jūs varat izveidot auditoriju visiem apmeklētājiem, ka jūs varat izmantot savu nākotnes kampaņām. Pieņemsim, ka jums ir jauns produkts – viena no vērtīgākajām mērķauditorijām, lai parādītu, ka šī informācija būtu cilvēkiem, kas jau ir bijuši jūsu vietnē (liela iespēja, ka viņi jau interesējas par to, ko varat piedāvāt).

Facebook ir arī troves informācijas par to lietotājiem, un tie izvirzīti to izmantot ar Lookalike auditoriju. Jebkuru pielāgoto auditoriju var izmantot, lai izveidotu Lookalike auditoriju-Facebook ņem auditoriju jums ir, un tad atrod lietotājiem, kuri ir visvairāk līdzīgi tiem. Tas darbojas ļoti labi gadījumos, ja jums ir Custom notikums radīts Facebook tiem, kas pārveido jūsu mājas lapā-jūs lietojat auditoriju cilvēkiem, kuri ir nopirkuši jūsu produktu (dati nāk no Facebook pixel) un izveidot Lookalike auditoriju no šiem cilvēkiem izmantot savu nākamo pārdošanas kampaņu.

Facebook auditoriju
Šeit ir auditoriju, kas mums ir par vienu un to pašu klientu-Built par Facebook pixel datus. Pārsvarā mēs izmantojam 180 dienu apmeklētājus par Pārvirzīšanas Facebook un pirkuma lookalikes lai vestu jaunus cilvēkus. Kad mums ir nepieciešams plašāks REACH, mēs arī izmantot 180 dienu apmeklētājs Lookalikes

LinkedIn ieskatu Tags

LinkedIn auditoriju
Mūsu mājas lapā nav visvairāk apmeklētā daļa no interneta un auditoriju mums ir pārāk mazs, lai izveidotu kampaņu par viņiem, bet mēs ejam, lai saņemtu tur galu galā.

Tas ir gandrīz tas pats, kas Facebook pixel-tas ir tikai nedaudz vairāk pamata. LinkedIn nedod iespēju izveidot Lookalike auditoriju (pagaidām) un reklāmguvumu uzskaite ir nedaudz zemāka. Pretējā gadījumā šis ir lielisks rīks, lai uzskaitītu reklāmguvumus no LinkedIn pašā LinkedIn un arī izveidotu atkārtotā mārketinga mērķauditorijas.

Tā LinkedIn ir diezgan dārgi, salīdzinot ar Facebook (aptuveni x10 dārgāka-vismaz Baltijas tirgos), to parasti izmanto, lai sasniegtu ļoti specifisku, nišas auditoriju, jo mērķauditorijas atlase pēc nozares, stāvokļa un citiem aspektiem ir nepārspējamas salīdzinājumā ar jebko.

LinkedIn ieskatu tag dod iespēju, lai retarget tikai tiem mājas lapas apmeklētāji, kas strādā nozarē jūs interesē vai ir stāvoklī, uzņēmums jūs interesē.

Yandex Metrica

Yandex metrica noklikšķiniet uz kartes
Nekas lipīgs-tikai vietās mūsu mājas lapas apmeklētāji ir noklikšķinājis. Arī mēs varam redzēt, ka neviens rūpējas par mūsu LinkedIn lapā, bet cenu ir tas, kas izpaužas viņiem.

Kā teikts tabulā sākumā-tas ir gandrīz tāds pats kā Google Analytics, bet mēs parasti nosaka to uz augšu mūsu klientiem tikai pāris iemeslu dēļ minēts-Heatmaps, ritiniet kartes, lietotāja sesijas ierakstus.

Kā jūs varat redzēt attēlu pievienots-pēc tam, kad tajā pašā laikā, kad dati ir tur, to var izmantot, lai viegli nodot jūsu boss vai kolēģiem, kāpēc daži no mājas lapas vai menu nedarbojas, kā paredzēts, un to, kas nepieciešams mainīt.

Dažreiz nāk uz ļoti parocīgiem

Ko tagad?

Sāciet ar sapratni, ko vēlaties izmērīt, lai optimizētu mārketinga un pēc tam izveidot plānu ar noteiktu grafiku īstenošanai. Mēs iesakām jums nav jāgaida pārāk ilgi, jo ir apmeklētāji, kas apmeklē jūsu vietni šodien, kuru mijiedarbība varētu izmantot, lai optimizētu mārketinga pasākumus rīt. Jo ātrāk jūs sākat, jo vairāk naudas jūs ietaupāt ilgtermiņā.

[Link uz Hacker News]