Performance Social
Facebook sociālo mediju kampaņa par 250-500€ mēnesī
Viens no izplatītākajiem veidiem, kā popularizēt savu uzņēmumu vai produktu, mūsdienās ir sociālo tīklu ieraksti, kas ir lielisks rīks galvenokārt zīmola atpazīstamības veicināšanai. Tomēr daudzi uzņēmumi pārprot šī rīka nozīmi un funkcionalitāti, kā rezultātā savu sociālo tīklu ziņu plūsmās tik bieži redzam dažādus like&share konkursus un ‘kāds virtulis šodien esi Tu?’ ierakstus, kas to izvietotājiem maksā naudu, bet nesniedz nekādu atdevi.
Mūsu mērķis ir izglītot klientus, atrunājot tos no konkursu rīkošanas, tā vietā palīdzēt radīt saturu, kas jēgpilni uzrunā un iesaista tos cilvēkus, kas uzņēmumam vissvarīgākie – tātad potenciālos klientus.
Lielākajai daļai nelielu un vidēju uzņēmumu mārketinga budžets, kas atvēlams sociālajiem tīkliem, nav mērāms tūkstošos. Tradicionālajos medijos eksistē 20/80 princips – 20% budžeta tērēt satura radīšanai un 80% – tā izvietošanai medijos. Arī sociālie tīkli nav izņēmums no šī principa, un uzņēmumiem iesakām izvēlēties ierakstu daudzumu tā, lai vismaz 50% no budžeta būtu iespējams tērēt ierakstu reklamēšanai. Pretējā gadījumā tiek tērēta nauda par saturu, kuru neredzēs tie, kuru dēļ šis saturs tiek radīts.
Tieši tāpēc lielākai daļai vidējo uzņēmumu kā optimālu piedāvājam plānu ar diviem sociālo tīklu ierakstiem mēnesī, atlikušo budžetu tērējot radītā satura nogādāšanai vēlamajai mērķauditorijai, izmantojot optimizētas performances kampaņas.
Viens ieraksts nedēļā ir optimāls daudzums jebkuram uzņēmumam, kas sociālo mediju komunikācijā gatavs tērēt sākot no 1000€ mēnesī, un to pārsniegt neiesakām prakstiski nevienam. Lielāks ierakstu skaits virs šī reti kad sniedz jebkādu papildus rezultātu, kas turklāt pārspētu rezultātu, kas iegūstams ieguldot ierakstu reklamēšanā.
Ja esi viens no tiem retajiem uzņēmumiem, kam budžets ļauj un situācija prasa vairāk par vienu ierakstu nedēļā, mēs noteikti palīdzēsim (lai arī ļoti iespējams – vispirms centīsimies atrunāt).