Digitālā mārketinga bāzes komplekts

Dažiem uzņēmumiem izdodas “izsisties” ar dažiem tiktok video vai instagram rīliem. 

Lielākā daļa no veiksmīgajiem uzņēmumiem gan ikdienā pieturas pie pārdomātiem mārketinga plāniem, kas mērķtiecīgi palīdz sasniegt un uzrunāt jaunus potenciālos klientus, strādā ar tiem, kas interesi jau izrādījuši, un atkārtoti pārdod tiem, kas jau ir bijuši klienti. 

Mūsu piedāvājums – racionāls un pārdomāts digitālais mārketings.

Analītikas uzstādīšana

Atkarībā no uzņēmuma specifikas, vienmēr ir iespējams veikt konkrētu darbību, kuras ir vērtīgas biznesam, uzskaiti. Tas palīdz izprast mārketinga veikto aktivitāšu atdevi un optimizēt darbības/kampaņas, lai katrs investētais eiro būtu ar lielāku atdevi. Daži piemēri: 

  • Tiek uzskaitīti lapas apmeklētāji, viņu veiktās darbības un atkārtotai mērķēšanai dati tiek padoti uz Google, Meta un citām platformām
  • Piefiksējam vairāk ieinteresētos lietotājus – veic vairākus lapu skatījumus
  • Piefiksējam lietotājus, kas atstāj savu kontaktinformāciju
  • Lietotājs pievieno savu preci grozam
  • Lietotājs uzsāk apmaksas procesu
  • Lietotājs uzsāk reģistrēšanās procesu
  • Lietotājs veiksmīgi pabeidz apmaksas procesu (ir izdarījis pirkumu)

 

Rīki, ko izmantojam, uzstādām un konfigurējam: Google Tag Manager, Google Search Console, Google Analytics 4, Google Ads, Facebook Business Manager, Facebook Ads, Facebook pixel, Linkedin insights tag, Hotjar u.c.

Pirmo kampaņu komplekts

Uzņēmumi ir dažādi, bet lielākajai daļai pirmie veicamie darbi kampaņu uzstādīšanā ir ļoti līdzīgi. Pirmo kampaņu komplektā iekļautās kampaņas:
  • Retārgetings  Google/Meta platformās – atgādina mājaslapas apmeklētājiem par produktu/pakalpojumu līdz tie izdara pirkumu. Efektīvākais un lētākais kampaņu tips
  • Google search kampaņa uz mūsu pašu nosaukumu – palīdz klientiem labāk atrast uzņēmumu un konkurentiem sarežģī iespēju izmantot jūsu uzņēmuma nosaukumu klientu pārvilināšanai
  • Google search kampaņa uz produkta/kategorijas atslēgas vārdiem – piemēram, ja jūs esat uzkopšanas serviss, jūs droši vien gribat parādīt reklāmu tiem, kas google meklētājā raksta “biroja uzkopšana”
  • Google display uz in-market auditorijām, kurās ir cilvēki, kas jau interesējas par konkrēta segmenta produktiem. 
  • Konkurentu nosaukumu tēmēšana – rādīt reklāmas tiem, kas meklē jūsu konkurentus, ir diezgan efektīvs veids kā sasniegt potenciālos klientus
  • Facebook apmeklētāju lookalike tēmēšana – Facebook piedāvā tēmēt cilvēkus, kas ir vislīdzīgājie jūsu esošajiem klientiem.

Pirmā mēneša menedžments

Atšķirībā no tradicionālajiem medijiem, digitālais mārketings sniedz iespēju koriģēt aktīvās kampaņas, lai uzlabotu to efektivitāti. Ēnas puse tam – kādam šī optimizācija arī ir tiešām jāveic, lai novērstu situāciju, ka ik dienu eiro tiek tērēti virzienos, kuri nenes vēlamo atdevi. Daži no darbiem, kas ir jāveic:

  • Atslēgas vārdu tīrīšana Google search kampaņās – vienmēr pēc kampaņas aktivizēšanas kļūst redzams, kādas atslēgas vārdu kombinācijas izsauc reklāmas parādīšanos un nevēlamie atslēgas vārdi jāpievieno negatīvo atslēgas vārdu sarakstiem. Piemēram, jums ir atslēgas vārds “biroja tīrīšana” un jūs pamanāt, ka daudzi meklē un klikšķina pēc meklējuma “biroja tirisana liepaja”, bet jūs neapkalpojat klientus Liepājā. Lai lieki netērētu budžetu uz klikšķiem, kas nenesīs peļņu, vārdu “liepaja” pievieno negativo atslēgas vārdu listei un meklējumi ar šo vārdu vairs neizsauks reklāmas parādīšanos un maksāšanu par šiem klikšķiem. Itkā sīkums, bet ātri savācās
  • Budžetu optimizācija – pateicoties tam, ka ir kārtīgi salikta analītika, ir ļoti ātri redzams, kuras kampaņas atved “vissiltākos” potenciālos klientus un attiecīgi mēs pārliekam budžetus tā, lai efektīvākajām kampaņām arī būtu lielākie budžeti, kas nozīmē vairāk klientu par tiem pašiem eiro.
  • Jaunu kampaņu un mērķa segmentu testēšana – vienā brīdī kļūst skaidrs, kuras kampaņas ir ar vismazāko potenciālu un tad šo kampaņu budžeti tiek pārvietoti uz jauniem kampaņu veidiem, lai meklētu jaunas iespējas sasniegt vēlamo mērķauditoriju. 
 

Starta komplekta cena – 1500€

(nav obligāti)

Mēneša maksa no 2. mēneša – sākot no 500€/mēnesī

Tas noteikti ir dārgāk nekā telefona rēķins, bet tas ir daudz lētāk nekā štatā turēt digitālā mārketinga speciālistu ar 10 gadu pieredzi (uzņēmumam izmaksā 3000-5000€ vidēji). 

Šī cena iekļauj kampaņu pieskatīšanu un iesāktā kursa kvalitatīvu turpināšanu, jaunu risinājumu piedāvāšanu un atrunāšanu no TikTok konta veidošanas (kas 99% uzņēmumu nenes nekādu izmērāmu atdevi). 

Tas nozīmē, ka ir kāds, kam uzrakstīt epastu vai piezvanīt, kad rodas kādi jautājumi, scam epastus nevar atšķirt no īstiem facebook brīdinājumiem un gribās izmēģināt kādu jaunu reklāmas veidu, bet negribās arī lieki izšķiest ne piecdesmit, ne piecus simtus eiro. 

Tas ir outsorsēts digitālā mārketinga speciālists, kurš tur roku uz pulsa.

 

NB! Norādītās cenas neiekļauj dizainera darbu. Reklāmu vizuālos materiālus izgatavosim atsevišķi vienojoties vai arī izmantosim jums jau pieejamos materiālus. 

Pieteikties