Kāds ir ideālais Facebook ierakstu skaits mēnesī
Ja man uz šo jautājumu būtu jāatbild neuzzinot neko vairāk par konkrēto uzņēmumu, kas to jautā? Divi ieraksti mēnesī ir Facebook ierakstu skaits, kas ir
Mūsu pārdomas, pieredze un padomi.
Ja man uz šo jautājumu būtu jāatbild neuzzinot neko vairāk par konkrēto uzņēmumu, kas to jautā? Divi ieraksti mēnesī ir Facebook ierakstu skaits, kas ir
Kamēr Facebook noteikti ir viena no tām platformām, no kuras izmantošanas pagaidām izvairīties būtu grūti vai pat neloģiski, ir vērts paskatīties uz tās plusiem un
Nav nekāds noslēpums, ka mēs esam izveidojuši Adyeet – servisu, kas automātiski reklamē Facebook lapu ierakstus. Pirms Adyeet mēs Facebook ierakstus automātiski reklamējām izmantojot citu
Ja man nokristu eiro par katru reizi, kad ieraugu draņķīgu sociālo mediju ierakstu no kādas Facebook lapas, man nebūtu nekādas intereses par šī bloga ieraksta
Šis ir viens no populārākajiem jautājumiem, kuru saņemam gan no aģentūras klientiem, gan topošajiem Adyeet lietotājiem, uz kuru nekad nav iespējams atbildēt ātri un vienkārši,
Lai cik neloģiski tas arī neizklausītos, tieši tā arī ir. Gan uzsākot sadarbību, gan sadarbības gaitā, mēs darām visu, lai tad, ja viņi izvēlētos digitālā
Mēs sākām strādāt paši sev, nevis citās aģentūrās vairāku iemeslu dēļ, un viens no tiem – brīvība darīt visu, ko mēs redzam kā pareizās lietas
Kas ir performances mārketings un kāpēc ikvienam, kurš strādā ar mārketingu, vajadzētu vismaz zināt, kas tas ir? Kamēr šī pieeja nederēs pilnīgi visos gadījumos, lielākajai
Background — mūsu stratēģis Maris piedalījās valsts (Latvijas) jauno reklāmas lauvu konkursā un uzvarēja. Šeit ir Māris ar savu komandas biedru Rihards, gremdējoties atmiņās no
Ja runā par analītikas iespējām mājaslapām, iespēju ir tik daudz, ka nav viegli saprast, ko tiešām ir vērts izmantot, bet kas tieši otrādi – jau
Pirms mēs dodamies digitālās stratēģijas izveidē un, lai papildinātu mūsu iepriekšējo rakstu, kas tika veltīts analītikas nozīmīgumam, ir ļoti vērtīgi uzstādīt mērķus. Mērķu uzstādīšana ir
Lielākā daļa uzņēmumu, kas apgalvo, ka mēra aktivitātes savā mājaslapā, parasti ir vienkārši pievienojuši standarta Google Analytics kodu. Atvainojiet par sliktām ziņām, bet tas nav